Sponsor van de Week ; Hebels

U heeft onlangs kunnen lezen dat Rendall Hebels namens zijn bedrijf de pupillen van Poolster in nieuwe shirts heeft gestoken. Graag willen we langs deze weg het bedrijf aan u voorstellen. Want ondanks dat het bedrijf in Nieuw-Buinen is gevestigd zijn ze in onze regio druk bezig met het reinigen en/of renoveren van gevels en vervanging van oude voegen.

hebels1

Voegbedrijf Hebels is gevestigd in Nieuw-Buinen (Drenthe) en is al jaren een vertrouwd adres voor metsel- en voegwerkzaamheden voor zowel bedrijf als particulier.

Tot de opdrachtgevers behoren: Aannemersbedrijven, Woningbouwverenigingen, Makelaars, Vereniging van Eigenaren, beheerders en particulieren.

hebels2

Over Voegbedrijf Hebels

Voegbedrijf Hebels is gevestigd in Nieuw-Buinen.
Rendall Hebels is zijn loopbaan als voeger elf jaar geleden begonnen , waarvoor hij meerdere jaren restauratie voegwerkzaamheden heeft uitgevoerd aan diverse panden in de noordelijke provincies. In 2013 is hij Voegbedrijf Hebels begonnen en heeft hij al menig gevel van zowel particulier als bedrijf in nieuwstaat terug gebracht. U vindt bij het bedrijf dus zeker een ruime ervaring op het gebied van metsel- en voegwerk. Door deze ervaring kunt u rekenen op uitstekende kwaliteit en service.

Voegbedrijf Hebels verzorgen voor zowel particulieren als de zakelijke markt onderhoudt aan panden en gevels. Zakelijke opdrachtgevers zijn onder andere: aannemers, woningbouwverenigingen, makelaars, Verenigingen van eigenaars en vastgoedbeheerders.

In de afgelopen jaren is ervaren dat opdrachtgevers het prettig vinden om alles wat bij een gehele gevelrenovatie komt kijken, oa schilderwerk, stucadoors werk, loodzetter, bij één partij neer te kunnen leggen. Doordat er met vaste onderaannemers gewerkt wordt, die aan hoge kwaliteit eisen voldoen, is een hoogwaardig kwalitatief eindproduct gewaarborgd.

hebels diensten

hebels6

hebels3 hebels4 hebels5

Voegbedrijf Hebels