Sponsor van de Week

Per thuiswedstrijd van Poolster 1 zullen twee van onze trouwe sponsoren worden uitgenodigd om een bezoek aan onze vereniging te brengen en de sfeer rond Poolster te proeven. In de twee weken hierop volgend zullen wij vervolgens deze sponsoren in het zonnetje zetten door ze ieder een week in de spotlights te zetten.

Bouwbedrijf Dijkman uit Bierum

Bouwbedrijf Dijkman is voor Poolster al meerdere keren een betrouwbare sponsor gebleken. Hun betrokkenheid, ook leden van familie spelen bij onze vereniging, gaat verder dan het beschikbaar stellen van een tenue. Ook kan altijd een beroep op de firma worden gedaan als Poolster zaken op bouwkundig gebied wil overwegen of realiseren. Deze sponsoren steken dan ook letterlijk de handen uit de mouwen. Het bedrijf is opgericht in 1928 en u kunt voor al uw werkzaamheden rondom nieuwbouw, verbouw, renovatie en onderhoudswerkzaamheden bij het bouwbedrijf terecht.

Neem gerust contact met hen op om de mogelijkheden te bespreken. Samen met uw wensen realiseren zij graag uw bouwplannen.

logo Gebr. Dijkman

Werkzaamheden die zij bieden

Dijkman nieuwbouw

• Kozijnen
  • Nieuwbouw
  • Verbouw
  • Dakkapellen
  • Renovatie
  • Trappen
  • Badkamer

De werkwijze

Bouwbedrijf Dijkman betrekt u als opdrachtgever tijdens het volledige bouwproject.Dijkman werkplaats

U wilt graag meepraten en meebeslissen op het moment dat u dat wenst vanaf het ontwerp tot en met de eindoplevering.

Dit is precies waar de gebroeders Dijkman veel waarde aan hechten gedurende de samenwerking.

Hun dienstverlening is voor zowel particulieren en bedrijven toegankelijk.

Hier is het bedrijf gevestigd

Dijkman pand

Breng eens een bezoek aan de website van het bouwbedrijf en zie o.a. diverse projectfoto's : http://www.bouwbedrijfdijkman.com

Dijkman adresgegevens