Close

Sponsorkliks

Graag wijzen we u nogmaals op het item Sponsorkliks. Nu de tijd van aankopen daar is, is het mogelijk uw vereniging financieel te steunen terwijl het u niets kost. Het enige wat u moet doen is via onze website naar de winkel van uw keuze te gaan. Stel, u heeft bij Bol.com een leuke aanbieding gezien en wilt deze aankopen. U gaat dan naar www.vvpoolster.net en klikt op het logo van Sponsorkliks, dat aan de rechterkant van onze site staat. U kunt dan Bol.com selecteren en u gaat automatisch naar de site van Bol.com. U kunt uw aankoop doen en betaald de aanbiedingsprijs. Voordeel voor Poolster is, dat het een klein percentage van dit aankoopbedrag ontvangt. Wanneer iedereen op deze manier zijn/haar aankopen in de komende maanden doet, kan Poolster een leuk bedrag tegemoet zien en hiermee bijvoorbeeld weer nieuwe ballen en/of materialen aankopen.

Vanochtend gelezen in het AD :

Webwinkels in paniek: giga-kortingen voor klanten

Juist in een periode waarin ze hun geld moeten verdienen, proberen grote winkelketens met megakortingen klanten te lokken. 'Het is totale paniek,' concluderen retailexperts. 'Winkels zitten in zwaar weer. 'De omzet staat onder druk, de reserves zijn bij veel ondernemingen volledig uitgeput en er zijn geen lichtpuntjes. Ze tuimelen over elkaar heen met hun kortingen en de consument is de lachende derde.'

Bol.com smijt met kortingen die oplopen tot 60 procent. Bart Smit, Intertoys en Blokker geven 15 procent reductie. Wehkamp verlaagt de prijs van speelgoed met 20 procent.
Handig voor slimme hulpsinterklazen die nu al goedkoop cadeaus willen inslaan, maar de winkelketens doen dit allerminst uit luxe, zegt retailexpert Paul Moers van PMSMS. 'Terwijl het nu tijd is om het geld te verdienen, raken ketens volledig in paniek. De omzet staat onder druk, de reserves zijn bij veel ondernemingen volledig uitgeput en er zijn geen lichtpuntjes. Ze tuimelen over elkaar heen met hun kortingen en de consument is de lachende derde.'

'Paniek'
'Het is paniek,' erkent ook retaildeskundige Chantal Riedeman van adviesbureau Shopology. 'Er wordt door de winkels enorm gestunt om cash binnen te krijgen.'
Bol.com wil marktaandeel winnen, stelt retailkenner Sabien Duetz van Bien. 'En dat kan eigenlijk alleen door fikse kortingen te geven. Je zult zien dat als de vraag toeneemt, dus hoe dichter bij 5 december, hoe minder de korting wordt.'

'Dit doen we elk jaar,' laat de woordvoerder van Bart Smit, Intertoys en Blokker weten over de novemberkortingen. Bol.com zegt dat klanten zich al weken aan het oriënteren zijn. 'Er wordt rondgekeken om inspiratie op te doen voor cadeautjes, maar ook naar een goede prijs,' aldus Marjolein Verkerk. 'De presale wil consumenten bereiken die op basis van prijs de keuze maken waar ze hun sinterklaasinkopen doen.'