Sportverzorger

De vacature van sportverzorger stond al een lange tijd op onze website. Als (tussen)oplossing heeft het bestuur een afspraak met Kinese gemaakt zodat in een aantal gevallen onze geblesseerde leden ergens terecht konden voor behandeling. Dit zal in de toekomst ook mogelijk zo blijven omdat e.e.a. via de eigen verzekering van het lid wordt geregeld.

Neemt niet weg dat we al geruime tijd op zoek zijn geweest naar een sportverzorger die voornamelijk ons eerste elftal bij trainingen en wedstrijden medisch kan ondersteunen en ook een rol speelt in de blessurepreventie. We hebben inmiddels voor het komende seizoen een verzorger gevonden in de persoon van Gerrit Hofman. Hij is momenteel verzorger bij ZEC uit Zandeweer en heeft ook een verleden bij De Heracliden, waar hij ook met Jeroen de Munck heeft samengewerkt. In het dagelijks leven werkt Gerrit Hofman bij de Ambulancezorg in Groningen waar hij in ploegendienst ambulancechauffeur is.

Hoe één en ander er voor u als lid uit komt te zien zal in de loop van de tijd wel meer duidelijk worden. Wij zijn in ieder geval blij dat ook weer invulling gegeven kan worden aan het verzorgen en begeleiden van onze spelers op medisch vlak. Uiteraard zullen we in de toekomst nader met hem kennis maken en hem van harte welkom heten.

Het bestuur.