Voorbereiding senioren – update

Een nieuw seizoen staat voor de deur en, ondanks dat we nog in de vakantieperiode zitten, is de voorbereiding gestart. De A-selectie heeft het seizoen geopend al is ook deze groep nog niet helemaal compleet. Zaterdag zal Poolster 1 de eerste minuten maken tegen Noordpool 1.

De B-selectie heeft helaas nog veel afwezigen vanwege vakanties. Met de spelersgroep zal afgestemd worden wanneer de trainingen zullen aanvangen. Helaas betekend dit ook dat de geplande oefenwedstrijd aanstaande zaterdag in Uithuizen tegen Noordpool 2 niet door kan gaan.

Zoals op de website is te lezen zoeken we nog steeds een trainer voor de B-selectie, overigens hoeft dit niet persé extern te zijn maar wanneer er binnen de club iemand met interesse is, kan hij/zij dit ook kenbaar maken. Totdat een definitieve oplossing is gevonden zal de training eerst intern worden ingevuld. Indien er iemand is die bijvoorbeeld één trainingsavond kan invullen zijn we al erg geholpen. Meld u zich dan aan aub.

Het 3e elftal is ook voornemens te gaan trainen en leider Peter Stuve zal dit met zijn groep gaan afstemmen

Voor het 1e en 2e elftal zijn een aantal oefenwedstrijden vastgelegd, waarna de bekercompetitie al zal beginnen. Onder de data: