Stem op v.v. Poolster en maak het verschil!

Als lid van de Rabobank mag je tijdens de Rabobank Clubkas campagne stemmen op verenigingen en stichtingen. Stem je ook voor v.v. Poolster?

Even in het kort wat het inhoudt:

Hoe werkt de Rabobank Clubkas Campagne

Uw vereniging of stichting ondersteunen wij met de Rabobank Clubkas Campagne. Deze campagne vindt ieder jaar plaats. Uw club moet voldoen aan een aantal voorwaarden. Voldoet uw vereniging of stichting aan de voorwaarden? Schrijf uw club dan in voor deelname aan de Rabobank Clubkas Campagne 2017. Inschrijven kan tot en met 2 oktober.

Leden mogen stemmen

Wij stellen dit jaar € 300.000,- beschikbaar voor de Rabobank Clubkas Campagne. Tijdens deze campagne mogen leden van Rabobank Oss Bernheze hun stem uitbrengen op de vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. De stemmen van de leden zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld deze vereniging of stichting krijgt. Leden van Rabobank Oss Bernheze mogen van 9 oktober tot en met 23 oktober hun stem uitbrengen op hun favoriete club(s).

Via onderstaande link kun je stemmen op de v.v. Poolster!