Teruggave geld damesreisje

Tot een aantal jaren geleden was het gebruikelijk dat er een damesreisje werd georganiseerd door dames van Poolster. Vanwege de Coronapandemie is dit een aantal jaren niet doorgegaan en is ook niet meer opgepakt. Er zijn dames die al een gedeelte hadden gespaard. Dit is naar de rekening van de vereniging gestort. Veel dames hebben dit geld inmiddels teruggekregen, maar nog niet iedereen heeft het geld teruggekregen. Mocht u nog recht hebben op teruggave, dan kunt u een mail sturen naar onze penningmeester, Sander Dijkman: penningmeester@vvpoolster.nl Het is voor onze administratie wenselijk om een afschrift van het overgemaakte bedrag bij te voegen. Wilt u in de mail uw naam en rekeningnummer vermelden? Heeft u geen afschrift, wilt u dan de datum van de storting en het bedrag dat is gestort vermelden? Onze penningmeester zal er dan voor zorgen dat u het geld terugkrijgt.