Trainingen senioren komende weken

Jeroen de Groot heeft afgelopen donderdag zijn periode als hoofdtrainer met de A-selectie afgesloten. Uiteraard danken we Jeroen voor de afgelopen 4 seizoenen en zien hem hopelijk volgend jaar als speler van de ouderen terug binnen de krijtlijnen.
Onze nieuwe hoofdtrainer Bas Groeneveld had als wens uitgesproken nog dit seizoen een paar weken met de senioren te willen trainen om elkaar te leren kennen, de sfeer binnen de club te proeven en dit mee te nemen naar het komende seizoen. In samenspraak met Bas is het volgende besloten:

1. De komende week zullen we niet met de senioren gaan trainen, ook ivm Delfsail.
2. Op dinsdag 18 en donderdag 20 juni is er training van 19.30 - 21.00 uur
3. Op maandag 24 en donderdag 27 juni is er training van 19.30 - 21.00 uur
( op dinsdag 25 juni speelt het Nederlands elftal een wedstrijd)
4. Op zaterdag 29 juni is er een oefenwedstrijd gepland; Poolster 1 - sv Bedum 2

Opmerkingen / aanvullingen:
- De senioren van het huidige 1e en 2e elftal komen hiervoor in aanmerking, evenals de jeugdspelers van JO17 die volgend seizoen overgaan naar de senioren.
- Spelers van de B-selectie worden individueel benaderd of er interesse is om aan te sluiten bij de trainingen van Bas, of apart willen trainen.
- Afhankelijk van het aantal spelers zal de inhoud van de trainingen worden bepaald, André zal Bas ondersteunen als dit nodig is.
- Afhankelijk van het aantal spelers wordt bekeken of er een extra oefenwedstrijd voor Poolster 2 georganiseerd moet worden.