Trainingspakken vanaf heden te bestellen

Als al in een vooraankondiging genoemd, kunnen leden van Poolster vanaf heden trainingspakken bestellen. In de kantine hangt een pas-set van maat 116 t/m maat XXL. We raden u aan gebruik te maken van de mogelijkheid tot het passen want a) dit geeft een goed beeld hoe het pak valt, qua lengte en breedte en ook b) om teleurstelling te voorkomen als blijkt dat de maat net anders uitvalt als u in gedachten had. U kunt passen en bestellen tot en met zaterdag 27 september. Alle bestellingen worden hierna gebundeld en als één bestelling bij Muta Sport ingegeven. Na een week of 6 hopen we alle bestelde pakken in huis te hebben, waarna we overgaan tot de distributie. Zoals ook eerder weleens is gebeurd zullen er een paar avonden zijn waarop u de bestelde pakken kunt afhalen en betalen. We geven als richtdatum half november af maar zijn daarbij afhankelijk van de leverancier. In elk geval op tijd voor de Sint of de kerstman. Pakken voor de jeugd, t/m maat XS (176) kosten € 36.50 en de grotere pakken vanaf maat S t/m XXL kosten € 39.00. Bestelformulieren zijn in de kantine aanwezig en ook daar mag u uw bestelling achterlaten in de daarvoor bestemde postbus. Indien u een trainingspak wenst raden we u aan er nu gebruik van te maken want dit soort bestellingen doen we hoogstens 2x per seizoen. We hebben de intentie om het geheel uit te breiden, een volgende keer met bijvoorbeeld sporttassen of een trainingsset. Vermoedelijk bestellen we ook als vereniging nog een aantal extra om de eerste vraag na half november nog te kunnen uitleveren maar dit terzijde.

tp1a trainingspakken 245 trainingspakken 244 trainingspakken 243