Typisch Poolster 2 !!

Laatste competitiewedstrijd 2e typerend voor het hele seizoen (Wouter).

’s Morgens vroeg alweer op tijd, gekleed in mijn winterjas, aanwezig op het sportpark om naar de jeugd te kijken. C2 had een thuiswedstrijd tegen STEO. Ze hadden het lastig tegen een ploeg waarvan de meeste jongens een kop groter waren dan de onze. Typerend voor deze groep is dat de 2e helft vaak beter is dan de eerste. Zo was het vandaag ook weer. Na een 1-4 ruststand toonde de groep veerkracht en kwam het terug tot 4-4. Uiteindelijk maakte STEO nog de 4-5 en ging het er met de drie punten vandoor. Nog kort bij de E1 gekeken en even snel een gehaktbal gegeten en toen was het weer tijd om de voorbereiding te treffen voor de wedstrijd van het tweede.

3 mei en dan al de laatste wedstrijd van de competitie, mooi op tijd. Alvorens er werd omgekleed hebben Roy en Tim aangegeven het komende seizoen niet meer voor de vv Poolster uit te gaan komen. Roy stopt helemaal en Tim gaat naar VVK alwaar hij met vrienden gaat spelen.

Lycurgus was de laatste tegenstander. De uitwedstrijd was met 6-0 verloren en dat was ook gelijk de slechtste wedstrijd van het seizoen. Door blessures moest ik wederom een beroep doen op een aantal A-junioren. Simon mocht weer eens het doel verdedigen en Robin, Robbert en Gijs namen plaats op de bank. Een open wedstrijd was het. Aan beide kanten waren er mogelijkheden. Beide teams konden dan ook voor de rust tot scoren komen(1-1).

Peter en Roy vroegen om een wissel en werden vervangen door Robbert en Gijs. Met nog een half uur te spelen kreeg Tim, stand was toen 2-1 met twee goals van hem, een publiekswissel. Lycurgus trok uiteindelijk nog aan het langste eind door met 2-3 te winnen. Deze wedstrijd, was volgens Wouter, typerend voor het hele seizoen.

Gezellig was het na de wedstrijd nog een hele tijd. Onder genot van een hapje en een drankje hebben we nog even nagezeten in de kleedkamer en dit hebben we voortgezet in de kantine. Het gerstenat vloeide in overvloed.

Wat mij rest is dat ik een fijn seizoen met deze groep heb beleefd en dat ik zeker het komend seizoen mij zal gaan inzetten voor Poolster.

Groet, Kor

NOTE (RED): Kor, reuze bedankt voor jouw verslagen van dit team !! Grote klasse !!