Uitnodiging arbitrage-avond

Op Vrijdag 27 januari 2023 verzorgd scheidsrechtersvereniging Oldambt & Veenkoloniën een arbitrageavond. Dit is in samenwerking met VV Poolster en VV Holwierde. Deze avond zal verzorgt worden door Martin Wever, geassisteerd door Olf Pruisman

Aanvang  is om 19.30 uur en de bijeenkomst zal eindigen omstreeks 21.45 uur. Locatie is de kantine van VV Holwierde.

Er zal het een en ander vertelt worden over het “scheidsrechteren” en  uitleg gegeven worden over de spelregels van het hedendaagse voetbal. We sluiten af met een mini spelregelquiz.

Deze avond is bedoeld voor iedereen die wel eens een (jeugd) wedstrijd wil begeleiden of fluiten. Dus zowel jeugdigen als senioren zijn van harte welkom, ook de ouders van onze jeugd willen we graag uitnodigen. Het is sowieso nooit verkeerd om situaties die zich regelmatig voordoen tijdens een wedstrijd, eens te bekijken vanuit de ogen van een scheidsrechter. We hopen dat we door middel van deze avond niet alleen nieuwe spelbegeleiders enthousiast maken, maar ook wederzijds respect aan moedigen tussen een ieder die zich op onze sportparken begeeft tijdens wedstrijden.

We hopen jullie dan ook aanstaande vrijdag op sportpark Katmis te mogen verwelkomen!