V.V. Poolster op weg naar 90 jaar bestaan!

V.V. Poolster is opgericht op 13 juli 1933 en dat betekent dat de vereniging dit jaar alweer 90 jaar bestaat. Deze mijlpaal laat de vereniging natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gaan. Ondanks alle werkzaamheden op het sportpark, die op dit moment en de rest van het jaar bezig zijn, is er toch besloten om het jubileum te vieren.

In de komende periode zullen er allerlei activiteiten georganiseerd worden. Achter de schermen is de jubileumcommissie al een tijdje bezig met het brainstormen over de invulling van het programma. Het jubileumfeest zal plaatsvinden op zaterdag 1 juli. Deze dag staat geheel in het teken van het 90- jarig bestaan van de vereniging. Om bijzondere, mooie en sportieve herinneringen met elkaar te delen op deze dag, zijn wij op zoek naar fotomateriaal van de afgelopen 90 jaar. Natuurlijk is er al best veel beschikbaar in ons archief, maar wellicht heeft u nog een speciale foto, een uniek moment of een mooi verhaal over de club. Heeft u materiaal heeft dat u wilt delen, wilt u dit dan mailen naar: secretaris@vvpoolster.nl.

Het programma bestaat niet alleen uit het organiseren van het jubileumfeest. De komende periode staan er allerlei leuke activiteiten op de agenda. De jeugdleden van zowel V.V. Poolster als V.V. Holwierde (V.V. Holwierde viert ook dit jaar hun 90- jarig bestaan) kunnen de volgende data alvast noteren:

Jubileum programma:

Vrijdag 24 februari Carnaval voor de jeugd (Jo7-Jo13)
Vrijdag 17 maart Pubquiz (Jo15-Jo17)
Vrijdag 24 maart Spelavond (Jo11-Jo13)
Zaterdag 8 april Paaseieren zoeken (Jo7-Jo11)
Mei Sponsorloop (voor jeugdkamp)

Verdere info volgt later.

De club gaat dit jaar weer een loterij houden en de start van de lotenverkoop is in mei. De opbrengst van deze actie zal worden gebruikt voor de nieuwbouw. Door mee te doen aan deze jubileumloterij steunt u de vereniging en maakt u kans op mooie prijzen. De trekking zal op 1 juli, tijdens de jubileum dag plaatsvinden.

Via de site en social media houden we jullie op de hoogte van alle activiteiten die de komende periode worden gehouden. Het definitieve programma voor de jubileumdag (1 juli) hopen we ook snel met u te delen. Zorg in ieder geval dat u erbij bent, want het wordt een fantastische dag!

We hopen samen met jullie een gezellige en sportieve periode tegemoet te gaan, waarin het 90-jarig jubileum centraal staat!

Met vriendelijke groet,

Jubileumcommissie V.V. Poolster