V.V. Poolster viert dit seizoen haar 90-jarig bestaan!

Spijk – Voetbalvereniging Poolster bestaat op 13 juli 2023 maar liefst 90 jaar. De in 1933 opgerichte voetbalvereniging wil ondanks de aanstaande sloop en nieuwbouw van het sportcomplex dit niet onopgemerkt aan zich voorbij laten gaan. Daarom heeft de vereniging voor het gehele seizoen allerlei activiteiten op de planning staan voor zowel jong en oud. Zo wordt de start van het seniorenseizoen a.s. zaterdag 24 september afgetrapt met een 90`s party. Gedurende het gehele seizoen zijn er allerlei activiteiten die in het teken staan van het 90-jarig bestaan. Activiteiten die o.a. worden georganiseerd zijn: een foute party, sinterklaasfeest, een snerttoernooi, carnaval, pubquiz, toernooien, clubdag, 90-jarige bestaansfeest, loterij en nog vele activiteiten meer. Op 1 juli zal de jaarlijkse clubdag zijn met daarbij het 90-jarige bestaansfeest + de trekking van de loterij. Vanaf mei gaan de loten in de verkoop.

Speciaal voor dit seizoen maken we gebruik van het jubileumlogo. Daarnaast is er, in samenwerking met één van onze sponsoren, “Sporthuis Mossel Appingedam”, de afgelopen maanden gewerkt aan een exclusieve merchandise lijn voor het 90-jarig bestaan. Vanaf zaterdag 24 september is in de kantine het sportshirt, het T-shirt en de trui te bewonderen, waarbij de mogelijkheid bestaat om de kleding te passen en te bestellen.

Graag willen we tijdens het 90-jarig bestaansfeest de clubgeschiedenis aan u presenteren. Mocht u documentatie, foto`s of andere dingen hebben, dan komen we graag met u in contact. Wellicht wilt u het materiaal tijdelijk beschikbaar stellen of we krijgen van u de mogelijkheid om foto`s en/of documentatie in te scannen/fotograferen. Wilt u hieraan meewerken, stuur dan a.u.b. een mailtje naar: secretaris@vvpoolster.nl.

Samen met u maken we er een fantastisch jubileumseizoen van!