Vacature trainer 2e selectie seizoen 2020/2021

VV Poolster, uitkomend in de 4e klasse van het zaterdagvoetbal, is met ingang van het seizoen 2020/2021 op zoek naar een gedreven, enthousiaste en betrokken tweede selectietrainer.

Van de nieuwe trainer verwacht de club het volgende:

• In staat om een jonge, talentvolle spelers groep technisch en tactisch beter te maken.
  • Bezit communicatieve vaardigheden en is in staat om een jonge spelersgroep te overtuigen en te motiveren.
  • Is resultaatgericht, waarbij het opleiden van spelers centraal staat.

Functie omschrijving :

• De 1e en 2e selectie trainen gezamenlijk op de dinsdag- en donderdagavond. De trainer assisteert de hoofdtrainer en verzorgt zelf de trainingen en begeleidt het 2e elftal op de zaterdag.
  • De trainer draagt zorg voor de wedstrijdbespreking en aansturing van de begeleiding.
  • De trainer heeft periodiek overleg met de technische commissie en de hoofdtrainer omtrent de voortgang van het seizoen.

Wat heeft Poolster jou te bieden:

• Een mooi sportpark met een kunstgrasveld met led verlichting.
  • Een passende vergoeding.
  • Voldoende trainingsmateriaal.
  • Een gezellige en warme voetbalclub waar de betrokkenheid groot is.
  • Mogelijkheid om je als trainer verder te ontwikkelen.

Voldoe je (in grote mate) aan dit profiel en ben jij een enthousiaste (startende of ervaren) trainer, die een bijdrage wil leveren aan de ontwikkeling van de tweede selectie, neem dan contact op met: Edward Stulp (voorzitter vv Poolster) op 06-11455000 of via voorzitter@vvpoolster.nl