Vacature Trainer/Coach B-selectie

v.v. Poolster zoekt voor het seizoen 2024-2025 een

TRAINER/COACH B-SELECTIE
v.v. Poolster is een familievereniging met ca. 200 leden, waarbij saamhorigheid, gezelligheid en prestatie hand in hand gaan. Onze B-selectie bestaat momenteel vooral uit jonge spelers en is samengesteld uit een vaste groep èn spelers die gedeeltelijk met de A-selectie meetrainen. Op de zaterdag wordt het 2e elftal, uitkomend in de reserve 4e klasse, geformeerd met spelers uit de A- en B-selecties, in overleg met de hoofdtrainer van Poolster. Sportief doel is om deze selectie individueel en als team door te ontwikkelen middels leuke, uitdagende en leerzame trainingen met de juiste balans tussen prestatie en plezier in de sport.

Wij zijn op zoek naar een persoon die zowel de trainingen op dinsdag- en donderdagavond kan verzorgen en de coaching op de zaterdag voor zijn/haar rekening wil nemen.

Echter, ben je geïnteresseerd maar kun je niet het complete plaatje invullen, ga met ons in gesprek om te bekijken wat wel mogelijk is. Denk daarbij aan alleen de rol als coach of het verzorgen van de trainingen op één van de trainingsavonden.

Overige gewenste vaardigheden zijn:
- Je bent communicatief en sociaal sterk

- Je draagt zorg voor een goede voorbereiding op wedstrijden en trainingen;
- Je werkt goed samen met de elftalleider en hoofdtrainer;
- Je past binnen onze clubcultuur.

Wat wij kunnen bieden:
* Een prachtig vernieuwd sportcomplex met een modern kunstgrasveld;
* Een jonge groep om mee te werken;
* Een familiaire sfeer in onze vereniging;
* Een passende vergoeding.

Heb je interesse, mail dan jouw motivatie naar:

Peter van Kooten (secretaris)
Vlasakker 4
9909 BT Spijk
secretaris@vvpoolster.nl

Wil je eerst meer informatie, neem dan contact op met:
Klaas Kooistra (coördinator senioren), tel: 06-51473596