Verkoop loten v.v. Poolster

In de week van 23 t/m 28 februari vindt de verkoop van de huis-aan-huis loten plaats. Onze vrijwilligers komen in Spijk, Bierum en Losdorp aan de deur. De loten kosten € 1,- per stuk. Deze actie is t.b.v. de jeugdafdeling van onze club.

De trekking vindt plaats op zaterdag 28 maart 2015 in de kantine van Poolster. Helaas is op onze loten een trekkingsdatum van 28 februari komen te staan, waarvoor onze excuses. Uiteraard komt de uitslag op onze site te staan maar ook op www.spijk.net, in Terp Tips en op de site van Bierum, www.bierum.net

We hopen dat u onze vereniging wilt steunen en danken u bij voorbaat! De te winnen prijzen bestaan uit geldprijzen (1e t/m 3e prijs, respectievelijk 150, 100 en 75 euro) en andere artikelen, welke huishoudelijk, hobby of sportgerelateerd zijn of tegoedbonnen van bedrijven.

lot v.v. poolster