Verzorger (m/v) gezocht!

VV Poolster is op zoek naar een verzorger (m/v)!

Voor ons 1e elftal uitkomend in de vierde klasse zaterdag zijn wij op zoek naar een verzorger (m/v) die op donderdagavond aanwezig is en op zaterdag rondom de wedstrijd. Op zaterdag maak je deel uit van de staf rondom het 1e elftal waarbij je uiteraard in de dug-out plaats neemt om de spelers de juiste verzorging tijdens de wedstrijd te kunnen geven. Daarnaast draag je zorg voor preventieve maatregelen ter voorkoming van blessures. Het masseren van de spelers is ook een onderdeel van jouw taak. Dit geldt niet alleen voor spelers van het 1 elftal maar ook voor de overige elftallen.

Wij zijn op zoek naar een verzorger (m/v) die affiniteit heeft met voetbal, een enthousiaste instelling heeft en flexibel inzetbaar is.

VV Poolster biedt jou de mogelijkheid om ervaring op te doen in de medische begeleiding en meedraaien binnen een gezellige voetbalclub waar prestaties en plezier samengaan. VV Poolster zorgt voor de aanschaf van verzorgingsmaterialen en een vergoeding voor je werkzaamheden.

Ben jij (of ken jij) de enthousiaste en betrokken verzorger (m/v) die wij zoeken en spreekt deze vacature je aan, stuur dan een e-mail naar: secretarispoolster@gmail.com.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Klaas Kooistra , bestuurslid seniorenzaken 06 5147 3596