Voortgang 7-7

Hierbij willen we een kort verslag doen van de recente ontwikkelingen bij het opzetten van een 7 tegen 7 (35+) team bij voetbalvereniging Poolster.

Inmiddels hebben zich 6 nieuwe leden (spelend lid) aangemeld voor het 7 tegen 7 voetbalteam. Tel daarbij de 3 leden die al lid waren en zich ook voor dit team hebben opgegeven en dan telt de groep momenteel 9 personen. Dit is natuurlijk een mooi resultaat echter willen we er graag nog een aantal spelers bij mede omdat enkele spelers ploegendienst draaien en dus niet altijd beschikbaar zijn. En er komen ongetwijfeld blessures. We hopen daarom dat er nog een aantal mensen bereid zijn zich aan te sluiten bij het 7 tegen 7 team. Lijkt het je leuk om (toch) weer te gaan voetballen, meer te bewegen en eens per week te trainen? Meld je dan aan!! Er worden in het 7 tegen 7 voetbal komend seizoen 2 x 7 wedstrijden van 2x 30 minuten gespeeld in de periode van september / december 2014 en maart / juni 2015.

Als je je wilt aanmelden kun je dit doen bij : P de Weerdt (06-41057035) of H. Moesker (06-37093307)

We heten je van harte welkom !!