Vooruitblik zaterdag 1 april

Zaterdag 1 april 2017 (geen grap) staan een zestal thuiswedstrijden op het programma. Al vroeg in de ochtend staan Kor Buitenwerf en Kevin Bijlsma in de kantine voor u klaar met verse koffie. Na de vrijwilligersavond van vrijdagavond is het wellicht 'vroug pissen' voor een enkeling. We beginnen zaterdagochtend om 9.00 uur met twee wedstrijden; JO19-1 en JO15-1 spelen tegen respectievelijk Engelbert JO19-1 en NEC Delfzijl JO15-2. JO19-1 heeft het moeilijk in de tweede klasse en bij winst op Engelbert zal weer aansluiting gevonden worden met de top 3.

Om 10.30 uur beginnen de wedstrijden Poolster JO11-3 - Omlandia JO11-3 en Poolster JO9-1 - Winsum JO9-3. JO11-3 doet het na de winterstop bijzonder goed. Alle vier de wedstrijden werden gewonnen, waardoor JO11-3 momenteel bovenaan staat in de vijfde klasse met twaalf punten.

Met de klok van 12.00 uur kunt u - wellicht onder het genot van een broodje bal -  onze JO13-1 in actie zien tegen SJO DVC JO13-3. Het thuisprogramma wordt afgesloten om 13.00 uur met de wedstrijd Poolster JO19-2 - Winsum JO19-3

.
Onze seniorenelftallen spelen zaterdag hun wedstrijden elders. Poolster 1 speelt op sportpark 'Onder de Juffer'  in Schildwolde om 14.30 uur. Om aansluiting te behouden bij de bovenste twee ploegen zal er gewonnen moeten worden van SGV dat momenteel op de twaalfde positie van de ranglijst bivakkeert. SGV zal na het gelijkspel in Zeerijp tegen de Fivel vertrouwen getankt hebben. Poolster 1 zal echter na het gelijkspel van vorige week tegen de Onstwedder Boys gebrand zijn om te winnen.

Poolster 2 wacht een verre uitwedstrijd tegen OKVC 3. Het momenteel als tweede geklasseerde OKVC kan tot op drie punten worden genaderd bij een overwinning van Poolster 2.
Poolster 4 speelt een eveneens verre uitwedstrijd tegen directe concurrent SIOS 3 in Sauwerd.

Kortom voldoende wedstrijden die gespreksstof zullen bieden in onze kantine. Wij heten u daarom ook zaterdag weer van harte welkom op ons Sportpark Oldencate!