Vooruitblik zaterdag 10 februari

Zaterdag 10 februari aanstaande worden er een drietal thuiswedstrijden gespeeld. JO13-1 speelt om 9.00 uur een wedstrijd tegen NEC Delfzijl JO13-5. Met het begin van de voorjaarscompetitie heeft JO13 voldoende kansen om er een leuke tweede seizoenshelft van te maken!
Het ochtendprogramma wordt vervolgd met een wedstrijd van JO17-1 tegen Be Quick 1887 JO17-4.  De wedstrijd begint om 10.30 uur. Ook voor JO17-1 geldt dat men na de winterstop met een nieuwe (voorjaars)competitie begint.

Het eerste elftal speelt om 14.30 uur de thuiswedstrijd tegen OKVC 1. OKVC is met twee punten achterstand op Poolster 1 een naaste achtervolger en zal er alles aan gelegen zijn om met een resultaat uit Spijk weg te gaan. Poolster 1 heeft echter baat bij een driepunter om de aansluiting met Holwierde en de Heracliden te kunnen bewaren. Bij winst wordt tevens een gat geslagen van maar liefst vijf punten met OKVC. Het belooft hiermee een spannende wedstrijd te worden!

Wij zien u zaterdag graag op sportpark Oldencate.