Vooruitblik zaterdag 11 maart

Met het voorjaar in het vooruitzicht trappen we komende zaterdag op Sportpark Oldencate af om 9.00 uur met een wedstrijd van onze JO9-1 tegen v.v. Middelstum JO9-1. De koffie staat dan al voor uw klaar, vers gezet door onze kantinevrijwilligers Robin Uilhoorn en Robbert Kok. We vervolgen het programma om 10.30 uur met de wedstrijd Poolster JO17-1 - v.v. Middelstum JO17-1.

Evenals vorige week spelen zowel ons eerste als vierde elftal thuis om 14.30 uur. Poolster 1 speelt een belangrijke wedstrijd tegen HS'88. Onze bezoekers uit Hoogezand staan momenteel op een tweede plaats. Met een wedstrijd minder gespeeld is de voorsprong op Poolster 1 zes punten. Bij winst op HS'88 kan Poolster 1 dit gat verkleinen tot slechts drie punten. HS'88 speelde vorige week verrassend gelijk tegen het laaggeklasseerde SGV, bij Poolster overheerst het goede gevoel na een verdienstelijke 3-0 overwinning op SJS. Kortom een recept voor een spannende wedstrijd.

Poolster 4 treedt aan tegen koploper v.v. Zeester uit Zoutkamp en wacht een moeilijke wedstrijd.

Het laat zich reeds raden dat vanwege het geringe aantal thuiswedstrijden veel teams aanstaande zaterdag een uitwedstrijd spelen. Liefst negen uitwedstrijden staan er voor de v.v. Poolster op het programma komende zaterdag. Het programma voor deze wedstrijden vindt u hier.

Ook afgelopen week is weer hard gewerkt aan de aanleg van het kunstgrasveld. Inmiddels is begonnen met het daadwerkelijk leggen van de kunstgrasmat. Wij hopen binnen enkele weken daadwerkelijk te kunnen spelen op het kunstgrasveld.

Reden genoeg om aanstaande zaterdag weer eens een bezoek te brengen aan Sportpark Oldencate, waar u na de wedstrijd kunt genieten van een hapje en drankje in onze kantine.