Vooruitblik zaterdag 15 april

Zaterdag 15 april biedt een goed gevuld programma op sportpark Oldencate met wedstrijden van zowel de jeugd als senioren. JO19-1 trapt zaterdagmorgen om 9.00 uur af met een wedstrijd tegen BATO JO19-1. JO19-1 heeft de weg omhoog weer gevonden na de 3-1 winst op NEC Delfzijl JO19-2 van vorige week. Om 9.10 uur wordt het programma vervolgt met de wedstrijd JO9-2 tegen de Heracliden JO9-3.

JO9-1 speelt om 9.15 uur tegen onze gasten van Schiermonnikoog de Monnik JO9-1. Op 'Schier' wist JO9-1 met 4-9 van de Monnik te winnen. Thuis op Sportprak Oldencate wordt weer op een spannende wedstrijd gehoopt! De meiden van MO17-1 sluiten het ochtendprogramma om 11.15 uur af met een wedstrijd tegen SC Loppersum MO17-1. De dames van coach Kor West wisten in Loppersum knap gelijk te spelen met 3-3. Het is de dames zeer gegund om thuis de wedstrijd in een winstpartij om te zetten.

Het middagprogramma start om 12.30 uur met een wedstrijd van JO19-2 tegen Velocitas 1897 JO19-2. JO19-2 staat knap vierde in de tweede klasse.

Om 14.30 uur worden een tweetal wedstrijden gespeeld. Poolster 1 oefent tegen v.v. Aduard 2000. Aduard, dat momenteel uitkomt in de tweede klasse is geen onbekende voor Poolster 1. Vorig seizoen kwamen beide ploegen nog samen uit in de derde klasse. Aduard bezet momenteel met zeven punten de laatste plaats in de tweede klasse.

Poolster 2 speelt thuis tegen KRC 2. KRC staat met slechts één punt onderaan. Na de onnodige verliespartijen van Poolster tegen respectievelijk OKVC en Zeester is het van belang de drie punten in eigen huis te houden.
Onze overige elftallen spelen hun wedstrijden door heel de provincie.

Wij wensen daarom al onze teams weer een sportieve en plezierige zaterdag!

Kortom, kom komend Paasweekend weer massaal naar sportpark Oldencate!