Vooruitblik zaterdag 18 maart

Zaterdag 18 maart worden een zestal wedstrijden thuis gespeeld op sportpark Oldencate. Onze vroege vogels van JO19-2 en JO11-2 spelen om 9.00 uur tegen respectievelijk Zuidhorn JO19-3 en Omlandia JO11-2. Vervolgens wordt om 10.30 uur de wedstrijd Poolster JO9-2 - NEC Delfzijl JO9-7 alsmede de wedstrijd van JO11-1 tegen v.v. Noordwolde JO11-1.. Om 11.00 uur speelt JO15-1 een wedstrijd tegen Lewenborg FC JO15-2.

In de middag speelt Poolster 2 voor de competitie tegen Rood Zwart Baflo. Bij winst vindt het tweede elftal weer aansluiting bij de bovenste drie ploegen.

Poolster 1 speelt zaterdag de derby tegen Corenos in Roodeschool. Een wedstrijd die traditiegetrouw veel spektakel biedt. Na de verdienstelijke 2-2 tegen HS'88 van vorige week heeft het eerste vertrouwen getankt voor de derby tegen Corenos. Kortom een spannende wedstrijd in het vooruitzicht.

De afgelopen week is er weer hard gewerkt aan het kunstgrasveld. Zoals u wellicht heeft gezien heeft het veld nu écht gestalte gekregen. Afgelopen week is men bezig geweest met het aanbrengen van de zand- en kurklaag op het veld. Nadat de verlichting is aangesloten en de doelen zijn geplaatst kan wellicht al snel getraind en/of gespeeld worden op ons nieuwe veld!

Evenals elke week nodigen wij u daarom weer van harte uit in onze kantine en op ons altijd gezellige sportpark Oldencate!

Tot zaterdag!