Vooruitblik zaterdag 18 november

Waar de herfst de laatste weken definitief zijn intrede heeft gedaan en ook de winter al voorzichtig zijn grillen toont, lijkt zaterdag - zij het figuurlijk - de zon weer door de wolken te schijnen. Dit in verband met - hoe kan het ook anders - een zaterdag bomvol wedstrijden. Een groot deel van onze leden mag zaterdag weer de wei in.  Wij zullen zoals wij wekelijks proberen te doen een voorbeschouwing geven van de thuiswedstrijden.

De jeugd van JO15 heeft het geluk het dauw van het veld te mogen spelen om 9.00 uur en wel tegen SC Loppersum JO15-1. JO15 doet het bijzonder goed en staat na zes gespeelde wedstrijden op een verdienstelijke derde plaats met slechts drie punten achterstand op de nummers één en twee. Met als noot dat koploper VVK en Harkstede beiden een wedstrijd meer gespeeld hebben. SC Loppersum bevindt zich op de elfde plaats met één punt en wist nog geen wedstrijd te winnen deze competitie. Wij wensen de equipe van Robbin, Simon en Erwin veel succes tijdens deze derby!

Om 10.30 uur staan er twee wedstrijden op het programma. Namelijk die van JO17 tegen Harkstede JO17-1 en JO11-1 tegen Siddeburen JO11-1. JO11 kan bij winst op een gelijk puntenaantal komen als Siddeburen. Bij een goed resultaat van JO17 kan aansluiting behouden blijven bij de bovenste vier ploegen.

In de middag komen zowel Poolster 1 als Poolster 3 in actie. Beiden spelen hun wedstrijd om 14.30 uur.
Poolster 1 speelt thuis tegen directe concurrent FC LEO en komt bij winst op hetzelfde puntenaantal als de ploeg uit Leens. Een overwinning is van belang voor de mannen van trainer Danhof.

Poolster 3 speelt thuis tegen hekkensluiter KRC 2 en weet zich bij een goed resultaat wellicht uit de onderste regionen te spelen.

Zoals altijd bent u ook zaterdag weer van harte welkom op ons sportpark!