Vooruitblik zaterdag 2 september

Na een (te) lange zomerstop wordt er aanstaande zaterdag weer gevoetbald op sportpark Oldencate. Waar de één nog geniet van zijn of haar vakantie is het voor de meesten alweer de waan van de dag. Het eerste en tweede elftal zijn reeds enkele weken bezig met de voorbereiding en hebben al een aantal trainingen achter de rug. Ook de jeugd is inmiddels weer begonnen met trainen. We trappen het seizoen daarom af met bekervoetbal. Kortom dit betekent dat het voetbalseizoen weer van start kan gaan!

We trappen zaterdag om 9.00 uur af met de wedstrijd Poolster JO19-1 tegen Aduard JO19-1. Deze tegenstander is voor JO19 geen onbekende tegenstander, aangezien zij elkaar de afgelopen jaren vaker troffen. Ook om 9.00 uur vindt de wedstrijd plaats tussen Poolster JO11-2 tegen SJO STEO JO11-1.
Om 10.30 uur trapt JO11-1 af tegen NEC Delfzijl JO11-3. Op hetzelfde tijdstip zal ook de wedstrijd beginnen tussen Poolster JO9-2 en SJO STEO JO9-1.

Om 14.30 uur komt Poolster 1 uit tegen HS'88. De ploeg uit Hoogezand is zeker geen onbekende voor de equipe van trainer Danhof. Afgelopen seizoen speelden de ploegen immers nog bij elkaar in de competitie in de 4e klasse E. HS'88 eindigde met zes punten meer dan Poolster op de tweede plaats, maar wist via de nacompetitie tegen BSVV niet door te dringen tot de 3e klasse. HS'88 komt komend seizoen uit in de 4e klasse E Beide ploegen ontlopen elkaar weinig en het belooft daarom een spannende wedstrijd te worden.

Wij heten u daarom ook in het seizoen 2017-2018 weer van harte welkom op sportpark Oldencate!