Vooruitblik zaterdag 22 april 2017

Aankomend weekend trappen wij af op vrijdagavond met de altijd gezellige bingo georganiseerd door onze activiteitencommissie. De 'Koningsbingo' start om 19.30 uur in onze kantine. Wij heten u allen van harte welkom!

Op zaterdag 22 april 2017 staat een beker/inhaal ronde op het programma. Dit betekent dat het aantal thuiswedstrijden op Sportpark Oldencate beperkt is tot twee wedstrijden. Reden genoeg om eens extra stil te staan bij deze twee wedstrijden. Om 9.00 uur komt JO19-1 in actie tegen Engelbert JO19-1. JO19-1 staat momenteel op een vierde plaats in de tweede klasse. Met een wedstrijd minder gespeeld dan Engelbert is de achterstand vijf punten. Bij winst wordt het daarom een stuk spannender voor de equipe van Marco Dijkstra en Peter van Kooten.

In de middag staat om 14.30 uur de wedstrijd v.v. Poolster 4 - v.v. Poolster 2 op het programma. Doordat de beide elftallen onverhoopt in dezelfde klasse zijn ingedeeld door de KNVB, komen beide elftallen tegen elkaar uit in de competitie. Poolster 2 staat op een vijfde plaats, Poolster 4 volgt op geruime afstand met een tiende plaats.

Poolster 1 is vrij en speelt zaterdag geen wedstrijd. Wij hopen natuurlijk wel gewoon op uw support!

Tot zaterdag!