Vooruitblik zaterdag 24 maart

Zaterdag 24 maart is qua wedstrijden een rustige zaterdag te noemen. Slechts drie wedstrijden spelen zich af op sportpark Oldencate. JO17-1 komt thuis in actie tegen SC Scheemda om 10.30 uur en bijt hiermee het spreekwoordelijke spits af. JO17-1 wist na de winterstop te winnen van VVS, maar heeft daarentegen verloren van Be Quick. Bij winst weten de mannen van Jacob en André wellicht de weg naar boven op de ranglijst in te slaan.

Aansluiten zal om 12.15 uur het derde elftal een competitiewedstrijd spelen tegen Corenos 3. Het eerste elftal sluit de rij en komt thuis uit tegen Stedum 1. Na het verlies van Holwierde tegen GEO dient Poolster de druk op koploper Holwierde op te voeren. Winst is daarom noodzakelijk tegen Stedum dat vorige week met 1-0 wist te winnen van Corenos.

Wij zien u zaterdag graag weer op ons sportpark!