Vooruitblik zaterdag 25 maart

Maandag 20 maart begon de astronomische lente. Eindelijk tijd voor het voorjaar en tijd om scheid te nemen van het koude winterweer. Naast het koude winterweer kunnen we ook afscheid nemen van slechte velden en afgelaste wedstrijden en trainingen. Sinds zaterdag 18 maart 2017 is ons kunstgrasveld daadwerkelijk in gebruik. Een groot compliment aan alle vrijwilligers, organisaties en de instanties die betrokken zijn bij de aanleg van het kunstgrasveld. Op 10 juni 2017 zal het kunstgrasveld feestelijk worden geopend. Hierover volgt binnenkort meer informatie via onze (online) kanalen.

Zaterdag 25 maart aanstaande belooft een zonnige te worden. Op sportpark Oldencate worden een viertal thuiswedstrijden gespeeld. JO13-1 bijt om 9.00 uur het spreekwoordelijke spits af met een wedstrijd tegen Lycurgus JO13-3. In navolging van JO13-1 speelt JO17-1 om 10.30 uur tegen Holwierde JO17-1. Deze derby wordt geleid door scheidsrechter Henk Koerts.

In de middag spelen zowel Poolster 1 als Poolster 4 thuis. Poolster 1 treedt aan tegen de Onstwedder Boys. De resultaten van de ploeg uit Onstwedde zijn wisselend na de winterstop met twee winstpartijen tegen Corenos en SGV, één verliespartij tegen HS'88 en tweemaal een gelijkspel tegen de Fivel en de Heracliden.

Poolster 1 speelde na de winterstop twee keer gelijk, verloor één wedstrijd tegen de Fivel en won driemaal. Het belooft daarom mede door de klassering op de ranglijst - Poolster staat derde met 35 punten en Onstwedder Boys vijfde met 28 punten - een spannende wedstrijd te worden!

Poolster 4 treedt om 14.30 uur tegen v.v. Middelstum. Poolster 4 kan bij winst een gaatje slaan met de onderste twee teams.

Naast deze thuiswedstrijden waaieren ook onze overige teams aanstaande zaterdag weer uit over de provincie. Ons volledige programma vindt u hier.

Wij wensen al onze leden, gasten en bezoekers weer een sportieve en gezellige dag op sportpark Oldencate!