Vooruitblik zaterdag 28 oktober

Na de beker/inhaalronde van vorige week is het dit weekend weer tijd voor de competitie. Op het thuisprogramma staan een zestal wedstrijden. Om 9.00 uur wordt gestart met twee wedstrijden. JO15-1 speelt een wedstrijd tegen SV Bedum JO15-2 en JO13-1 speelt tegen Engelbert JO13-1.

Om 10.30 uur staat de derby op het programma tussen JO11-1 en Corenos JO11-1. Het ochtendprogramma wordt afgesloten met de wedstrijd MO17-1 - Noordpool UFC MO17-1. Bovenstaande jeugdwedstrijden worden geleid door respectievelijk Pieter Smit, Stijn Lameijer, Stijn de Regt en Rick v.d. Nieuwendijk. Allen zijn zij vrijwillig clubscheidsrechter. Net als alle leiders en trainers staan ook zij iedere zaterdag weer klaar voor de vereniging. Hier wordt nog al eens aan voorbij gegaan. Middels deze weg daarom een groot compliment voor onze clubscheidsrechters!

In de middag staan er 2 derby's op het programma.

Om 12.30 staat de wedstrijd tussen Poolster 2 en Holwierde 2 gepland. Dit belooft een spannende wedstrijd te worden tussen de nummers 3 en 4 van de poule.

Om 14.30 is het dan de beurt aan Poolster 1 en v.v. de Fivel 1. Beide ploegen zijn geen onbekenden voor elkaar. Gedurende het vorige seizoen kwamen beide ploegen al tegen elkaar uit voor de competitie. In beide ontmoetingen was de Fivel de sterkste met 2-0. Beide ploegen kennen een redelijke start van de competitie. Qua punten ontlopen beide ploegen elkaar weinig. Na vijf speelronden is het verschil slechts één punt. Ons als toeschouwers wacht daarom een spannende wedstrijd!

Wij heten u namens de vereniging weer van harte welkom op Sportpark Oldencate.

ps. Vergeet u dit weekend niet de klok te verzetten? (wintertijd) 😉