Vooruitblik zaterdag 3 februari

Zaterdag 3 februari a.s. gaan een aantal van onze elftallen weer los voor de competitie. Ook zijn er enkele oefenwedstrijden en zijn er teams te gast op ons sportpark Dit betekent dat er een viertal thuiswedstrijden op het programma staan. JO19-1 en MO17-1 spelen beiden een oefenwedstrijd op sportpark Oldencate tegen respectievelijk SC Loppersum JO19-1 en FVV MO17-1. Beide wedstrijden staan gepland om 10.00 uur. Om 12.00 uur staat er voor het derde elftal een competitiewedstrijd gepland tegen v.v. Stedum 2. Deze wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Simon van Dijken.
In de middag kunt u ook een wedstrijd op ons sportpark bezoeken. SC de Heracliden 2 komt in een oefenwedstrijd uit tegen v.v. Corenos 2. Deze wedstrijd wordt gespeeld op het kunstgrasveld.
Het eerste elftal zal in afwachting van het weer en de velden in Schildwolde een competitiewedstrijd afwerken tegen SGV.

De overige jeugdteams nemen nog deel aan de zaalwintercompetitie. Voor het programma kunt u onze site raadplegen.

Wij wensen u alvast een sportief weekend!