Vooruitblik zaterdag 4 maart

Zaterdag aanstaande belooft een drukke dag te worden op sportpark Oldencate. Met maar liefst negen thuiswedstrijden is de zaterdag drukbezet. Om 9.00 uur trappen JO9-2, JO11-2 en JO13-1 af voor hun
wedstrijden tegen respectievelijk Lycurgus JO9-9, WEO J011-1 en FC Lewenborg J013-2. Om 10.30 uur speelt J011-3 ook tegen FC Lewenborg, namelijk J011-9. Ook JO11-1 speelt om 10.30 uur. Zij komen in actie tegen Velocitas 1897 JO11-2
Het ochtendprogramma wordt afgesloten met de wedstrijden van JO19-1 om 11.30 uur en JO17-1 om 11.45 uur tegen achtereenvolgens Gorredijk JO19-1 en ZNC JO17-1.
JO19-1 is inmiddels doorgedrongen tot de kwartfinale in de beker. Zij kunnen daarom alle support zaterdag gebruiken! Zullen zij hun kunststukje van 2015 kunnen herhalen door opnieuw door te dringen tot de halve finales?

Ons eerste elftal treedt om 14.30 uur aan tegen SJS uit Stadskanaal. SJS staat momenteel als 8e geklasseerd in de 4e klasse E en zal ongetwijfeld na een mindere reeks gebrand zijn om een resultaat te behalen. Na het verlies van twee weken geleden tegen de Fivel is het echter voor Poolster weer zaak om de drie punten in Spijk te houden om de 3e plaats steviger in handen te krijgen.
Gelijktijdig zal ook de wedstrijd van Poolster 4 tegen Ezinge 2 worden gespeeld. Het tweede elftal is komende zaterdag vrij.

Wanneer u ons sportpark bezoekt zal u ongetwijfeld opvallen dat de aanleg van het kunstgrasveld inmiddels gestaag vordert. De laag met lavasteen is inmiddels gelegd en momenteel is men al druk bezig met het straatwerk, de omheining en het plaatsen van de led-verlichting. Naar verwachting zal binnen enkele weken de grasmat gelegd gaan worden.

Wij verwelkomen u daarom graag zaterdag 4 maart aanstaande op ons eigen Sportpark Oldencate!