Vooruitblik zaterdag 4 november

De zaterdagochtend van 4 november begint goed met een drietal wedstrijden met als aanvangstijd 9.00 uur. JO9-1 trapt af tegen GEO JO9-1. JO9-2 komt op het zelfde tijdstip in actie tegen DVC Appingedam JO9-3. Ook JO11-2 komt om 9.00 uur in actie en wel tegen NEC Delfzijl JO11-6.
Het ochtendprogramma wordt vervolgd om 10.30 uur met de wedstrijd van JO19-1 tegen HS'88 JO19-1. Een belangrijke wedstrijd voor de mannen van Pieter en Edward. Bij winst op HS'88 komt JO19-1 op gelijke hoogte qua puntenaantal met de ploeg uit Hoogezand.
Om 10.50 uur wordt het ochtendprogramma afgesloten met de wedstrijd JO17-1 - SC Scheemda JO17-1. JO17-1 staat na vijf speelrondes op een knappe derde plaats met twaalf punten. HSC JO17-1 en Siddeburen JO17-1 hebben eveneens twaalf punten, maar behaalden dit puntenaantal in vier speelronden. Een belangrijke pot dus voor JO17-1!

In de middag speelt alleen Poolster 3 thuis. De tegenstander is deze middag TEO 2 uit Ten Post. Het derde wist vorige week in en tegen Woltersum de eerste punten van het seizoen te behalen en hoopt deze lijn door te kunnen trekken. De wedstrijd begint om 14.30 uur.

De overige seniorenteams spelen zaterdag hun wedstrijden elders. Poolster 1 speelt in Sauwerd tegen SIOS 1. Een zeer belangrijke wedstrijd voor de equipe van trainer Jaap Danhof. SIOS bevindt zich momenteel met veertien punten op de tweede plaats. Poolster staat vierde met elf punten. Bij winst komt Poolster 1 op gelijke hoogte met SIOS.
Poolster 2 speelt een uitwedstrijd in en tegen Siddeburen. Poolster 2 kent een goede competitiestart en staat na vier speelronden knap tweede.

Wij wensen al onze teams en leden veel succes met hun wedstrijden zaterdag!