Vooruitblik zaterdag 7 april: Super saturday!

Zaterdag a.s. komt ons eerste elftal uit tegen koploper v.v Holwierde. Zoals u in onderstaand bericht kunt lezen staat er voldoende op het spel! Ook onze andere teams komen dit weekend weer in actie. U kunt op deze zaterdag getuige zijn van liefst zeven thuiswedstrijden. Om 9.00 uur trappen we af met de wedstrijden JO13-1 tegen ST Amicitia VMC/Oranje Nassau JO13-2 en JO15-1 tegen VVK JO15-1. JO15-1 staat na vier wedstrijden op een keurige vijfde plaats en zal bij winst op VVK de stadjers voorbij gaan op de ranglijst. JO13-1 is nog foutloos en wist alle vier voorgaande wedstrijden te winnen! Een reeks om trots op te zijn.

Poolster JO17-1 en Poolster JO11-2 vervolgen het ochtendprogramma vanaf 10.30 uur. Zij komen in actie tegen respectievelijk Siddeburen JO17-1 en de Fivel JO11-1.
Het middagprogramma wordt afgetrapt met de wedstrijd van Poolster 2 tegen The Knickerbockers 11. Het tweede heeft iets goed te maken tegen TKB na de 5-1 nederlaag van twee weken geleden tegen deze tegenstander.
Om 14.30 uur zullen zowel Poolster 1 als JO19-1 hun wedstrijden spelen tegen respectievelijk v.v. Holwierde en v.v. Siddeburen JO19-1.
Nadien kunt u onder begeleiding van DJ Julian genieten van een feestje in onze kantine! Tevens worden er loten verkocht. De trekking van de winnende loten van deze verloting is om 18.00 uur! Voor het verdere programma verwijzen wij u naar onderstaande poster. Wij zien u zaterdag graag op ons eigen sportpark Oldencate!