Vooruitblik zaterdag 8 april

Zaterdag 8 april worden er acht wedstrijden thuis gespeeld op Sportpark Oldencate. De jongste spruiten van JO9-2 trappen om 9.00 uur af tegen SJO DVC JO9-5. De equipe van coach Jan-Frank Datema is nog puntloos na de winterstop en hoopt met een leuke, sportieve wedstrijd wellicht een goed resultaat tegen DVC te behalen. Aan de betrokkenheid van de coach en ouders zal het niet liggen.

Ook om 9.00 uur wordt de wedstrijd gespeeld tussen JO11-2 en SC Loppersum JO11-2. De ploeg van leiders Richard Hofstee en Raymond Bogema heeft zes punten behaald in de voorjaars- 4e klasse  en staat daarmee op een gedeelde derde plaats.

Daarnaast zal om 9.00 uur de JO19-1 in actie komen tegen NEC Delfzijl JO19-2.

Het programma wordt om 10.30 uur vervolgd met de wedstrijd JO17-1 tegen SJO DVC JO17-2. JO17-1 zou de drie punten goed kunnen gebruiken om uit de onderste regionen van de 2e klasse te geraken.

JO11-1 sluit het ochtendprogramma om 11.00 uur af tegen GVAV Rapiditas JO11-3. JO11-1 heeft het lastig in de voorjaars- 2e klasse en hoopt met steun van het thuispubliek op een stuntje tegen de hoger geklasseerde stadjers.

Het middagprogramma is gevuld met thuiswedstrijden van zowel het eerste, tweede als vierde elftal. Poolster 2 speelt om 12.30 uur tegen koploper Zeester. Na de zeperd in Zoutkamp is het tweede elftal gebrand op een resultaat. Poolster 4 trapt om 14.30 uur af tegen OKVC 3. De lastige tegenstander uit Oldenhove bezet momenteel knap de tweede plaats in de reserve zesde klasse P.

Poolster 1 speelt om 14.30 uur de wedstrijd tegen directe concurrent Amicitia VMC uit de stad. Amicitia VMC bezet momenteel achter Poolster 1 de vierde plek en zal bij winst op Poolster 1 op twee punten achterstand komen. Het is van belang voor Poolster 1 om de wedstrijd winnend af te sluiten om de derde plaats steviger in handen te krijgen met als hoop het uitzicht op nacompetitie. Een ware zes punten wedstrijd dus!

Onze overige elftallen waaieren uit over de provincie van Siddeburen tot aan Ulrum.

Wellicht tot ziens op ons sportpark Oldencate!

We wensen een ieder een fijne en sportieve zaterdag!