Vooruitblik zaterdag 9 december

De vereniging mag zich gelukkig prijzen over een kunstgrasveld te beschikken. Door de natte weersomstandigheden van de afgelopen weken is al menig voetbalvereniging genoodzaakt geweest de wedstrijden op eigen grond wegens slechte velden af te gelasten. Als vereniging is Poolster daarom erg blij dat de wedstrijden juist gedurende deze periode doorgang kunnen vinden. Dit is een luxe die wij niet gewend waren.

Zaterdag a.s. zal er een gering aantal wedstrijden gespeeld worden op sportpark Oldencate. Een drietal jeugdwedstrijden en twee senioren elftallen spelen een thuiswedstrijd.

Om 9.00 uur spelen JO9-1 en JO11-2 tegen respectievelijk Potetos JO9-1 en SJO KRC/ZEC JO11-1. Voor beide ploegen een spannende wedstrijd! Om 10.30 uur komt JO9-2 in actie tegen HSC JO9-4. Ook tijdens dit ochtendprogramma staan onze clubscheidsrechters weer klaar om de wedstrijden in goede banen te leiden. Een groot compliment!

Reeds om 12.00 uur komt het tweede elftal in actie in de derby tegen Corenos 2. Een wedstrijd die traditiegetrouw garant staat voor spanning! Poolster 2 kan bij winst de koppositie overnemen van NEC Delfzijl 4.

Om 14.30 uur komt Poolster 1 in actie en wel tegen Westerlee 1. Namens v.v. Westerlee komt er een oude bekende terug bij v.v. Poolster. Trainer van de mannen uit Westerlee is oud-trainer van Poolster Guus Zantinga die enkele jaren actief is geweest als hoofdtrainer in Spijk.
Westerlee bezet momenteel de zevende plaats en kan vooralsnog terugkijken op een wisselvallige eerste seizoenshelft. Poolster bezet knap de tweede plaats, maar zal met negen verliespunten ook niet geheel tevreden zijn. Reden genoeg voor een spannende wedstrijd!

Voor alle leden: een fijne voetbal zaterdag gewenst!