Vrijwilligers-, sponsoren- & Club van €20-avond

Afgelopen woensdag 21 november organiseerde onze vereniging een gecombineerde vrijwilligers-, sponsor- en club van €20 avond.
Met name de sponsoren opkomst stemde tot tevredenheid. Plm. 70 mensen waren totaal aanwezig .
Als spreker was uitgenodigd betaald voetbalscheidsrechter Siemen Mulder. Hij vulde de avond prima met een door een ieder gewaardeerd quizavond.De eens op een anders dan in het verleden georganiseerde programma werd door de aanwezigen als uiterst plezierig ervaren.
Een ieder werd een heerlijk gebakje aangeboden met het prachtige logo van onze club.
( zie foto)
Bovendien werden hapjes gratis aangeboden door De Vesting uit Appingedam.
Een prachtig gebaar.
Op deze manier werd door een geslaagde avond vrijwilligers sponsoren en deelnemers club van €20 veel dank gegeven voor al datgene wat hun voor onze club betekenen.