Zaalvoetbal jeugd

Onze jeugdteams, van Poolster F t/m Poolster C, nemen ook deze winter weer deel aan zaalvoetbaltoernooien. De meeste teams spelen in Uithuizen / Uithuizermeeden onder de noemer ZWC. Poolster D speelt in Woldendorp ook een aantal wedstrijden bij ZaWiCo. Alle wedstrijden kunt u vanaf heden vinden onder het programma op deze website. Ongetwijfeld zullen de jeugdleiders van de verschillende teams de spelers/ouders voorzien van meer informatie, met name omdat teams zijn opgedeeld in kleinere groepjes. Zo ziet u bij bijvoorbeeld de F-pupillen en de D-pupillen nu 4 teams in het programma. De leiders/trainers maken dus van alle spelers een indeling, team 1 t/m 4,  waarmee ze de wintercompetitie spelen. Vragen? stel ze gerust aan uw leider(s)

Helaas is het niet gelukt onze B-junioren onder te brengen in een zaalcompetitie. Er is simpelweg of geen zaalruimte meer beschikbaar of zijn er onvoldoende tegenstanders.

Oudejaarstoernooien :

Traditioneel spelen we met onze jeugd een onderling zaalvoetbaltoernooi. U wordt hier vast en zeker nog nader over geïnformeerd maar data hiervoor zijn als volgt :

C en D is op 29 december van 09.00  -12.30 uur
E en F  is op 29 december van 12.30 - 16.00 uur (daarna bingo en patat eten in de kantine voor E & F)

B -Junioren 30 december van 09.00  - 13.00 uur