Zaterdag één minuut stilte + ode Cruijff

Gezien de gebeurtenissen van afgelopen week met respectievelijk het overlijden van Johan Cruijff en de tragische aanslagen in Brussel zal op sportpark Oldencate voorafgaand aan de thuiswedstrijden van de oudere jeugd en de senioren van morgen een minuut stilte in acht genomen worden. Dit om stil te staan bij het overlijden van één van de grootste voetballers aller tijden.
Daarnaast wordt stilgestaan bij de tragische gebeurtenissen die zich voltrokken hebben in Brussel waarbij veel onschuldige burgers slachtoffer zijn geworden van terroristische aanslagen.
Als v.v. Poolster vinden wij het belangrijk stil te staan bij deze gebeurtenissen en volgen daarmee de lijn van de KNVB.

VV Poolster eert Cruijff met rugnummer in middencirkel

Voetbalvereniging Poolster uit Spijk wil meer doen dan alleen een minuut stilte als eerbetoon aan de overleden Johan Cruijff. Daarom heeft de club in de middencirkel het rugnummer 14 van de legendarische speler en trainer gekalkt.

Volgens een woordvoerder van de club is het idee afkomstig van terreinknecht Henk Buitenwerf, die daarop de daad bij het woord voegde en nummer 14 in de middencirkel kalkte.

'We wilden meer doen dan alleen een minuut stilte', zegt een zegsman.

Door: RTV Noord

Foto-VV-Poolster