Zéér geslaagde NL-doet dag

Afgelopen zaterdag deed de voetbalclub traditiegetrouw mee aan de jaarlijkse NL-doet dag. Een dag dat in het teken staat van samen klussen! Bijna 30 vrijwilligers, van jong tot oud kwamen om 8.30 uur bijeen in de kantine om de dag te beginnen met een kop koffie. Na een korte briefing begonnen we om 08.45 uur met klussen. Baar Bouwservice en Fa. gebroeders Dijkman staken ook wéér hun handen uit de mouwen om de club te helpen, waarvoor dank! Sponsorborden werden schoongemaakt, sponsordoeken werden opgehangen, de blokhut werd geschuurd, kozijnen werden geplaatst, doelenvangers werden stevig vastgezet en een lekkere lunch werd voorbereid; alles voor de club!  Om 12.00 uur sloten we de klusochtend af met een lekkere lunch. Dank aan een ieder die meegeholpen heeft!!

Als blijk van waardering nodigen we aanstaande vrijdagavond AL onze vrijwilligers én sponsoren uit voor een vrijwilligersavond. De hapjes en drankjes zijn natuurlijk voor onze rekening. Zien we jou/jullie ook? Geef je op via: secretaris@vvpoolster.nl

Op de foto missen Thom Bos en Ramon van Gennip